Lång dag..

Hejsan fiiiiina bloggläsare!
Pappa tog visst med datan till Södertälje, Och en annan sak jag inte visste var att vi även skulle sova här och jobba ännu mer i morgon. ;P
Men i alla fall så har vi röjt bort en MASSA träd i trädgården. Den ser tom ut juee! :D ♥
Jag har plockat äpplen från marken, Ruttna äpplen... Ihuu! :S
Jag har släpat och släpat jääätemycket grenar och rosenbuskar. Och så har vi ätit jättegod Italens mat (: Smarrigt!
Vi badade efter lunchen. Och jag har lärt mig en ny sak. Inte hoppa i okänt vatten. :P AJJ! Sår på fötterna av vassa stenar på grund botten. Kul!
Nu i kväll så har vi även gått till idrottsplatsen, Och sprungit 3 varv 400 m. Hahah xD Alltså.. 1200 m :) ♥
Och en sak jag måste ha nån gång. Titta ner. (:

Alltså jag VILL värkligen ha denhär! :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0