Leksand ! :)

Hej ! Jag är i leksand nu, Det är väl OK. Men som ni vet är allt roligare när ♥Elvira♥ är med. ♥
Jaa, Och som tur e så kommer ♥Elvira♥ hit på Söndag. :) Det ska bli superkul !
Jag tror att ingen på jorden fattar hur mycker jag längtar tills dess ! ♥ Hahahahha :'D
Har ingen bild härifrån. Men vi har sagt att Elvira ska ta med kameran, Och då kan ni få se hur det ser ut här. :)
vi har ca 8 hus hår på våran tomt och en bautaträdgård.
Vi har också ganska nära till ett stall. Och då tänkte jag fråga om Elvira och jag kan få borsta dom hästarna. Och i bondens stuga har han nyfödda kattungar ♥
Jag har en favorit av dom redan, Tror det var 6 stycken. :)

 

©Elviras pappa ;)

 


Kommentarer
Postat av: Jane <33

vad är det för häst bakom??

2011-07-23 @ 18:48:44
URL: http://galoppmupparna.blogg.se/
Postat av: Ebba <3

Det ser ut som Arrow :)

Men jag är inte säker ...

2011-07-24 @ 15:23:39
URL: http://elviraklara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0