Svar

Nu ska jag svara på era fina kommentarer:)

Niles om Dagen:)

"Vart bor alla dessa hästar?"

Svar: De bor på Lilla Rörby:) Hoppas du fick svar på din fråga!



 Sandra:D om Dagen:)

Skitfin häst högst upp!! <3

Svar: Ja visst är han fin! Han heter Cholgun (stavning?) Och det är han som Klara ska bli skötare på.


 


Sandra:D om Dagen:)

Längat sjukt mkt tills du ska med :D <3
Vilken dag passar bäst för dig, du kan väll smsa svar, eller kommentera nått inlägg av mig så jag vet! <3

Svar: Ja jag längtar också jättemycket efter det!!! Ska bli jättemysigt! Jag vet ännu inte riktigt vilken dag som passar bäst
för jag ska vara hoss pappa den veckan och jag kmr dit på söndag men så fort jag vet så hör jag av mig:) ♥ 


 

Jag ska bjuda på en liten bild också:)

     ©Elvira                  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0