Tävlingar:)

Heej igår glömde jag att berätta att jag har anmält mig till teräng tävlingen och shettis agillityn i höst.
På tereng tävlingen ska jag vara med på Terry och shettis agillityn på Max♥
Jag får se om jag anmäler mig till dressyren, jag har alldrig varit med men det skulle vara kul att testa!:D
Gillar ju dressyr, i såfall kommer jag att vara med på Terry.
På shettis agillityn den här gången kan man inte vara med i lag, men Max var ju bäst förra året så det kommer säkert gå
jätte bra med honom:)


©


©-Fenix kom etta och två så jag fick rida in på Teo:)


©-haha ser fett knasig ut!:P


©

 
©-Wiho!! MAJSKOLVARNA!!!!


©


©


                                 ©- Kommer sakna shettis tiden hur mycket som helst!!!!:`( Tänk att den slutar nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0