You are i my mind

Vi kände inte varandra så länge,
men vi fick minnen,
minnen som kommer förlänga mitt liv,
minnen som betyder någonting,
vi fick minnen som är både bra och sämre,
du kommer ALLTID ha en stor plats i mitt hjärta,
du kommer alltid finnas där och stötta mig i mina tankar,
jag tänker på dig varje månad, jag tänker på dig varje vecka,jag tänker på dig varje dag, jag tänker på dig varje timme, jag tänker på dig varje minut, jag tänker på dig varje sekund!
Du finns där hela tiden!
Alla stunder vi fick tillsamans det är guld värt.
 
Ceremolens Falko jag måste få träffa dig igen! Jag står inte ut även fast jag kommer gråta floder!♥

Saknar dig så mycket!♥




Kommentarer
Postat av: Jane <33

Åå, elvira jag börjar nästan gråta själv när jag läste. Tycker så hämst synd om både dig och klara.

Puss på er! <3 :'(

2011-07-11 @ 19:35:00
URL: http://galoppmupparna.blogg.se/
Postat av: Sandra :D

Nuttis!! <3

Blir rörd :'(

Visst har man de finaste stunder med hästarna,

njut av de alla stunder med dina käraste ponnisar..

Du förstår inte vad du har, förns det är borta!

Jag känner mig så sjukt lycklig lottad, får nästan dåligt samvete över alla andra, men jag har världens underbaraste häst med mig, en häst som jag litar till, och förstår... Det finns INGEN som NÅGONSIN skulle kunna ersätta min Pontus.. Förstår att du kände samma sak för Falko! :'(

Gråt ut, det brukar bli bättre om du släpper ut sorgen, och inte håller den inne..



2011-07-11 @ 22:09:11
URL: http://ponnycheyyor.blogg.se/
Postat av: Elvira:)

Ni är hur fina som helst!!!<3<3 Puss på er! Saknar er båda!<3<3<3

2011-07-12 @ 11:22:32
URL: http://elviraklara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0