Ett litet inlägg:)

Jag slänger in ett litet inlägg här edans Ebba kör sin bästa gästbloggning:)
Jag är sur på mig själv!!! Jag har glömt min överföringssladd hemma hos mamma och jag har massor med bilder på kameran. Men det värsta är att jag ska ju följa med Klara på galopptävling och då har jag massor bilder på kameran och jag vet inte om alla bilder får plats då:(
Men jag får rycka upp mig för det får gå!!!:D Men en rolig sak är att efter galopptävlingen ska Klara följa me mig hem och såva över. Roligt roligt!!!!
Igår då var Ida här eller ja hon såv över till idag. Vi såg på nya Pirates of the caribbean den var bra men de andra filmerna är bättre. Vi såg den i Kista så då kollade vi lite i affärer också så jag fick (av pappa) två nagellack och sånt man målar på nagellacket för att det ska hålla längre. Idag var vi och badade i Rösjön (Jag,Ida och pappa).

Här kommer lite bilder från galoppen:)





Framridning:)




                                                                     ©Elvira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0