Full rulle!!

Idag har det varit mycket att göra som ni kanske förstår på rubriken. Jag sov hoss Klara från igår till idag, och på förmiddagen åkte jag, mamma och Alvin till Täby centrum och köpte lite sommarkläder. Jag fick två linnen, fyra enfärgade
t-shirts, strumpor och en randig tröja med trekvarts ärm. Efter det skussade mamma mig direkt till stallet, då red jag och Klara ut på Falko och Valle för sista gången. Tänk endå det var vi två som red de sista gången när de stog på lilla rörby. Det blev ett ganska sorligt avsked. hehe grät ganska mycket, de som hämtade Valle och Falko kom vid halv fem och då lastade jag på Falko och Jane lastade på Valle (Klara hade gått hem). De som köpte de värkade vara väldigt snälla!
Det blev ett ganska långt innlägg hoppas ni orkar läsa det.

Ha det bäst//Elvira



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0