I need you, Ceremolens Falko

Idag var det käpphästhoppning i stallet, jag var med i klass två och tre i båda klasserna kom jag trea:) I klass två hoppade man 40 cm och i klass tre 60 cm. Man tror inte att 60 cm är så jobbigt men det är sjukt jobbigt, för man har ju en käpphäst och så är det sandbana och jätte varm. Efter käpphästhoppningen red jag och Klara ut med hennes lillasyster. Jag red Max, Klara red Simson och Tove (Klaras lillasyster) red Teo. Klara ska bli skötare på Chevingon fast idag var det någon annan som skulle rida honom.
Imorgon är det skola och ridning:) Fast det är tråkigt att det är skola.

Det är jag och Max i fredags, vi skulle fota på ängen fast det gick inte så bra för han drog ner huvudet hela tiden;)


Fotot är taget av: Jane<3 janebvl.blogg.se

Pözz och kram


Kommentarer
Postat av: Jane <33

Jag vill hälst att ni skriver att bilderna är från mig ;)

2011-05-22 @ 15:31:18
URL: http://galoppis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0