Klassresaaaa!:)


                                              Bild ritad av mig för ett tag sen, blev ganska nöjd med den.

Jag ska börga med att säga "Hej!":)
Igår på ridningen red jag Hampus och det gick väldigt bra tycker jag. Vi körde lite markarbete och sånt. För er som inte är hästintresserade så är det när man har lite små hinder och bommar. Han vägrade två gånger, men jag har fått lite tips av min ridlärare till tävligen.
Som ni ser på rubriken så ska jag åka på klassresa, längtar!! Vi ska åka på Torsdag och kommer hem på fredag. Vi kommer till tekniska högskolan vid elva så då åker jag direkt till stallet sen. Då Torsdag, så vänta er inte så bra uppdatering av mig men Klara kommer säkert blogga:)
Nu har jag börgat bli väldigt taggad till tävlingen på söndag!!!

Pözz och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0