Km:)

Nu har jag fått reda på vem jag ska tävla på KM. Trummvirvell........ HAMPUS ska jag tävla:)
Jag hade ju skrivit upp mig på Fenix eller Scotty men Hampus blir ju bra. Får vi hoppas iallafall. Jag tror det hoppas han inte stannar på banan iallafall då kan det bli problem....
Jag hoppas att jag får rida honom idag och att vi hoppar bana då, så att jag får öva lite:)

I skolan var det helt ok, vi gorde inget särskilt. Slutar 10 över tre på mondagar seeegt!! Min senaste dag, för er andra kanske det inte är så sent för men för mig är det det. Jag bor ju i Vallentuna och går i skola i stan:/
Så om jag slutar 10 över tre kanske jag är hemma 10 över fyra.
Aja nu ska jag inte prata om det.

Slänger in en bil från förra KM istället:)



Pözz och kram


Kommentarer
Postat av: Sandra :D

Hur gick det på KM??

2011-05-29 @ 18:54:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0