KM!

Hej halloj bloggen! Ni ska bara veta hur sjukt glad jag är! Jag och Teo vann clear rounden i klubbmästerskapet! :O
Hahah
Vi var enda felfria i den klassen. 1: Klara & Tileo. 2:a Sara & Ekekullens Fenix 3:a Jeff & Lilla ross man.
Han var påväg att stanna på muren, hinder nummer 7 i omhoppningen. Men jag la till spöt så hoppade han endå. :D
På ärevarvet så flög vinnartäcket av. Haha på andra varvet flög det av igen! Men jag är i alla fall supernöjd!!
Just nu är jag sjuk :s 2 dagar efter KM.. :( Ont i halsen , Snorig och hostar. Bläää!
Ska sätta i nytt batteri på kamern så att jag kan ta kort på sakerna jag vann! :D <33 <333 // Klara !


Satt i hopp alla bilderna i en! :D




Kommentarer
Postat av: Sandra

Bara en fråga. Hur vinner man en clear round? ^^

2011-06-10 @ 17:29:48
Postat av: Raymondcarmen

Like the site--sorry about the problems with the guestbook though.

2011-09-01 @ 09:25:15
URL: http://raymondcarmen.blognownow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0