Kul men sorglig dag

Nu är Falko och Val De Mar någonstans i uppsalatrakten.
Vi ska se om vi får åka och hälsa på. Både jag och Elvira tror att dom kommer trivas. Dom trivs nog bättre en på ridskola. Men det var ju kul att båda ska till samma ställe!
Men jag har lovat mig själv att Valle kommer vara den bästa B-ponnyn som jag har träffat, För alltid! <3
I morgon är det Käpphästhoppning. Och min häst heter Strumpan och Elviras häst heter Max! ;)
Strumpan och jag är supertaggade!
Jag har ändrat så att jag ska hoppa Chevignon i KM.. Vi får se hur det går! :D
Men innan Käpphäst-hoppningen i morgon så kanske jag hinner blogga ett superkort inlägg. :D
Bara för att det är kul. Men nu ska vi värkligen fixa denna blogg till en mästerblogg presic som Ccanter.blogg.se och Galoppmupparna.blogg.se! Vi får se hur det går. :D
Idag hittade min katt Olivia en orm och åt upp! :O
Men jag har tyvärr ingen bild på det så jag lägger upp en bild på Olivia när hon är som mysigast. Och sen kan jag lägga upp en annan bild på min andra katt Svea! <33


Olivia :D

Svea <3


Lång inlägg. Men nu är det slut! Godnatt // Klara <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0