Härlig ridtur idag!


©Jane - http://www.ccanter.blogg.se
halloj, Sorry för att jag inte har uppdaterat idag senare tiden av dagen. Har helt enkelt inte orkat c:
idag kom jag ju till stallet vid 12 och så åt Elvira, Jane och jag i klubbrummet. Där var Ulrika och Tuva och jag älskar  Tuva. För att hon är så rolig att titta på. Hon gör väldigt mycket konstiga ljud och får för sig att klättra överallt.
Sen när alla hade ätit klart så frågade vi Ulrika om det fanns några att rida som inte skulle gå lektion senare på dagen.
Det var inga b-ponnys som var lediga.
Men Bally, Tink, Charlie och Martin var lediga. Men vi tyckte att Tink fick vila.
Så jag tog Charlie, Elvira red Martin och Jane red Bally.
Elvira kommer att berätta senare hur det gick för henne och Martin senare.
Jag älskar Charlie! Han är väldigt personlig. Men dock väldigt stel i benen eller jag vet inte varför han går som han gör.
Vi gjorde inte så mycket. Vi red bara på sandvägarna. Travade och skrittade.
Charlie var väldigt pigg, Bally och Martin var också väldigt pigga :D
I slutet började han hitta rätt form och var äldigt mjuk och fin!
Superroligt!
Sen fixade vi och donade lite i stallet och sen åkte vi hem.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0