Heeej!

©Mamma
Nu har jag gjort matteläxan och ätit middag.
Och nu ska jag vara en duktig flicka och fortsätta med spanskaläxan och svenskaläxan.
Sen när jag har gjort klart läxorna ska jag dusha:)
Om ni har några förslag på vad jag ska skriva om så får ni mer än gärna säga det!
Jag har ju lite ideer men der är alltid bra med extra.
Det kanske blir någon sorts outfit med mig och Terry imorgon:D Haha men då får ni kommentera!
Och om ni kommenterar superdupermegabra så kanske ni får en film också.
Men bara om NI är duktiga!
Ja... NU ska jag fortsätta göra läxor-.-

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Ni köpte ju lite grejer på hööks föe ett tag sedan, kan ni inte typ poängsätta dom eller hissa/dissa? :)

2011-11-10 @ 21:03:02
URL: http://isabellellinor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0