Precis hemkommen från det ISKALLA vädret.

Hejsan :)
Underbart att vi har fått smileys, ellerhur? Tack Sandra!
Nu har jag somsagt precis kommit hem. Jag vandrade ju en kilometer som vanligt.
Och nu tycker jag faktist att alla som går hem efter skolan ska ha vaaaaarma och mysiga kläder.
Vilket jag inte hade nu..:P

Igår på ridlektionen hade jag Cropper igen! :D Han är så himla underbar!
I början fick vi värma upp själva. Och då var han väldigt stel och ganska "pigg" ... Fast endå inte pigg. Men alltså, Det är svårt att beskriva med ord. Men han är pigg. Men endå ganska lat.
Och sen skulle vi rida på stora mittvolten, och på ena sidan var det ett litet räcke.
Jag fick hoppa sist för att jag hade största ponnyn :P
Och sen hoppade vi några hinder till.
Till sist, skulle vi hoppa en bana en och en. Och Cropper hade inte alls så bra framåtbjudning och kändes ganska spänd.
Men han hoppade ju allt! :)♥
I slutet blir det alltid roligast. När han börjar hitta rätt form och blir jättemjuuk och helt fantastisk. :')
Det var gårdagens ridlektion som plus på inlägget! :D


©Cicci och tgpk :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0