Ridningen igår


©Klara

Jag red min bäääbis, han var väldigt på. Eller väldigt seg vissa stunder.
När vi började rida fram var han rätt så OK.
Sen blev han bara segare och segare, sen verkade det som jag klickade på nån knapp så han blev heelt ostyrbar...
Sen skulle vi ta tillbaka och öka traven, och då blev han riktigt fin och jättemjuk. Men fortfarande piggelin :D
Och sen vare bommarna som gällde.
Sen kom det, han stack. Och jag fick ju INTE stopp på honom innan bommarna, så han bara klampa över i full galopp.. :P
Efter den, gick allt bra! Då var han nöjd.
Vi avslutade med att hoppa en kombination på ca 75 cm :)
Jag är inte toppennöjd, jag red inte så bra. Rätt dum mot poniieen :(





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0