Gästbloggning!

Hej! Jag heter Lovisa och fick äran att gästblogga på den här gulliga bloggen! I alla fall, över till mig.
Jag heter som sagt Lovisa, är 13 år (född 1998) och bor i en förort till Stockholm. Jag rider såklart, jag är ju inte dum. Hur skulle man klara sig utan hästar lixom. Haha, jag skulle i alla fall inte klara det! Sen spelar jag också fotboll, i vallentuna damfotboll f.98. Ibland får jag även spela med Vallentunas 97:or, men det är en annan historia!


© Sara - www.ccanter.blogg.se

Jag rider på samma stall som Elvira och Klara, fast i gruppen efter de på Måndagar. De sköter ju Cogge och Terry så jag brukar gå när de rider. Jag rider alltså inte, jag går och får mortion. Min sköthäst är nämligen en liten filur vid namn Sølvmosegaard's Sigurd, men jag själv kallar honom Sigge (percis som typ alla) och sen kallar jag honom även Siggelito. Han är en tjurig liten pinto-ponny född 2003. Han är bara en liten A-ponny på 104 cm, så jag kan ju inte rida, det förklarar saken med att gå. Är så glad att just jag fått äran att ta han om honom. Sur är han men det gör ingenting.. Jag vet ju exakt vad klara tycker om honom, haha!


© Lovisa (jag) - Lilla filuren Siggelito!♥

Hur som helst, jag är hästgalen, älskar fotboll och njuter av mitt liv som det är, lever på mitt egna vis x)
Jag är en av bloggarna på
www.ccanter.blogg.se som kanske var roligt att veta, där jag och två tjejkompisar bloggar om våran vardag, som ryttare, fotbollsspelare (två av oss), hoppas ni kommer kolla bloggen skulle vara väldigt kuligt!

Förlååååt, mycket text, men det var i alla fall om mig (; 
Men innan ni kollar inläggen innan, glöm inte att besöka:

www.ccanter.blogg.se - www.ccanter.blogg.se - www.ccanter.blogg.se

Kramar Lovisa


Kommentarer
Postat av: madde

super söt ponny! :]

2011-11-01 @ 01:19:02
URL: http://madddeandersson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0