Jag tänker..

...börja med "Månadens blogg" och "Månadens ekipage" :)
Så det är bara att komentera massor, I komentaren ska det stå om ni är med i båda 2 eller om ni bara e med i en ;)
Jaa ;) Det ska bli roligt! :D Jag vet att det har blivit korta inlägg på sistone, Men jag har inte orken, Det har blivit så fullpackat i mitt scema också :P Men jag lovar att jaag kommer blogga längre! :)




Ekipagebild nr 1


Ekipagebild nr 2


Ekipagebild nr 3

©Isa hassner
©Isa hassner
©Isa hassner
©Isa hassner på ALLA bilderna. x))

Och om ni e med i månadens blogg, Då skriver ni att ni e med bara  så får ni se xd :)

Jaa , Osv . Så ni komenterar och sen lägger in det såhär på eran blogg ;) OK ?

Men det kommer bli ett rätt långt inlägg om dressyrtävlingen, Så det fixar jag i morgon :)♥
Goodnight!





Kommentarer
Postat av: Lovisa :]

Jag är med :) www.ccanter.blogg.se

2011-10-10 @ 16:52:54
URL: http://ccanter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0