Sähär ser det ut på mitt fredasmyyys!

Läser bloggar som Isabellellinor, Ccanter, Cecilianordhlindsjo, Nellieberntsson, Mimmitho, LillaTessi m.m
Kollar på Idol sammtidigt.
Har ofta en katt tätt intill :)
Myser som ..Satan!
Undrar vem jag ska ha på galopträningen, Hur det ska gå på tävlingen på söndag..
Gosa lite till med kisse.
Kisse vill vara ifred och går och lägger sig vid mina fossingar.
Kisse får en ostbåge och tuggar...
Kisse trampar runt i facet som om jag var ett golv..
Sen lägger sig Kisse på min maage!
Jag kollar på svtplay
sen gör jag något annat knasigt och sen sover jag! xDDDD

Japp! :D
Och "Kisse" Heter egentligen Svea ^^ Bara skulle göra det lite ****** xP





Naaj, Nu blir Svea sur på mig. :P




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0