Äntligen.. Den efterlängtade HELGEN är här!

Hej ! Efter skolan idag så var jag i stallet med Lovisa , Hon och jag red ut :) jag red barbacka och hon promenerade med lilla Loppan :) Den lille busen ♥ Colgun var väldigt pigg ! ^^ Och sen kom ♥Elvira♥ som jag längtat efter så. :) Hon borstade Terry medans jag smörjde Cogges träns :) Och efter det så red hon ut barbacka en liten tur i skogen och då följde jag med :* Och så var det tömkörning idag och det var lite roligt att kolla på :)♥
Juste! Isabelle har fixat en till header till oss :) Den var värkligen ASFIN! ♥ Tack ännu en gång!

...vi får låta den bli en överaskning till på söndag :)



©-Min söta pluttenutt Svea♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0