Hello everybody!:)


©Pappa

Jag har varit sjuk nu i typ två veckor. Och e det fortfarande det e därför jag inte har orkat blogga.
I mondags såv jag på sjukhuset för jag hade jättelågt blodvärde. Det låg på typ 45 och ska ligga på ca hundra.
Juste de fyllde på med blod också;) Men nu e jag hemma och äter medicin. Men snart är jag frisk. Och det har varit så att jag blivit piggare på eftermiddagen så då har jag kunnat vara i stallet:)
Men jag hoppas värkligen jag kan tävla på söndag. Men det ska jag se till att göra!!! Haha Med lite vilja så går allting!:D Jag ska ju tävla teräng då om ni inte visste det;)

Aja har väll inte så mycket mer att säga så HEJDÅ! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0