Jag e lite efter... O.o

Hej ! Jag fattade inte Isabelles komentar först. Men sen såg jag ♥Elviras♥ inlägg och namnunderskriften och då fattade jag äntligen vad Isa menade xDD Dom var i alla fall DUBBELT så fina som mina brukar vara.. x) Så jag ville bara tacka dig!
Idag var det skola som en vanlig torsdag, Börja klockan 9 sluta klockan 4... :P Ej very funny :D ♥

Och på söndag är det terängtävling och jag är nervös och taggad :D Men mest TAGGAD! hahah (:


Förlåt för att jag inte bloggade igår för att jag typ inte orka sätta på datan .. :/ Nu skriver jag fett kludrigt så det blir nog en massa fel :S Men jag tror ni kan stå ut x)

Snart ska vi äta middag och det ska bli stuvade makaroner med farligkorv :DD Lääästkigt... :D♥
Och efter det troja att jag, Tove och pappa ska cykla till kyrkan och cykla tillbaka sen (: .. ♥

Det var ett rätt lång inlägg endå ? :)


Världens fulaste jag vet x) Men jag bjuder! !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0