ZzZzzzZ...

Idag , Var det en vanlig. Långtråkig skoldag.. Men nu är jag hemma och är väldigt sugen på att blogga! Så då gör jag det! :D :P

Först kommer jag för sent till skolan.
Sen så har vi en timmes mattelektion..
Och sen geografi tror jag  ;)
Rast...
Svenska, Musik.. Idrott.
Lunch och det var typ champingjonröra med pasta....:S Blööö!
Efter maten - Rast. Sen musik igen och sen typ biologi om naturen? :P

Jaa. Det var min skoldag. Hoppas ni orkade läsa xP

Ärligt talat, Jag somnar snart -,- Klockan är 15.14... :O

Bra bloggar!

Ciccis blogg - Skriver bra och har roliga bilder ofta :)

Ccanter - Skriver också bra och fotar suuuper !

Isa Hassner - Gör våra headers och dom är värkligen supersnygga! Fotar oss och e värkligen toppen! :D

Dom är mina favoritbloggar. Och Elviraklara såklart! :D ♥


©Isa Hassner






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0