Bakar!

Hejhej!
Just nu bakar jag eller ah nu är kakan inne i ugnen! :) Idag var jag i skolan i två timmar, från klockan 10 till klockan 12. Najs! Sen åkte jag hem och typ chilla lite. Nu har jag gjort plättar för vi ska till skansen imorn och sen har jag bakat kaka också. 
Har ni haft det bra idag då? Hehe om man frågar mig så dagen varit bra! ;)
Juste på fredag är det ragnaträning, då är jag och klara i samma grupp. Våran träning är klockan 17:30 tror jag. 
Aja hörs sen
©Caroline-Arkivbild
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ebba

Jag kanske kan fota er då, det beror på hur länge jag ska vara i stallet :) <3

Svar: JA! Det vore jättesnällt! :D <3
elviraklara.blogg.se

2012-08-22 @ 19:50:52
URL: http://ebbaamoudruz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0