Fredag&Lördag

©Elin-Oj! Nu såg jag att han ser jättestor ut där! Hahaha xd
 
Halloj! Det känns som att det var ett tag sen! Men igår kom jag iaf hem från usa. Vi landade 07:45. Sen när vi kom hem så sov jag några timmar och sen åkte jag till stallet. Åh vad jag blev glad över att se världens finaste ponny!♥ My soulmate!
Jag tog en tur på honom till höger. Han fick jobba på lite, när vi red bortåt så travade jag ganska mycket och fokuserade på ställningen, formen och arbetet med bakbenen. Sen när jag red hemmåt så skrittade jag mest och fokuserade väldigt mycket på arbetet med bakbenen och skänkelvikningar. Jag tycker att det faktiskt gick väldigt bra. Jag fick verkligen till arbetet med bakbenen. Men på slutet kände jag att han blev ganska trött och han var ganska svettig så han fick sig en lite dush. Skönt!
.
Idag red jag först terry sen cogge, eftersom Klara är i london med ebba.
Jag hoppas att ni har det superkul tjejer! Saknar er SJUKT mycket! Åh kan knappt vänta tills jag får träffa er!♥
Terry red jag iaf med frida och Elin. Vi tog det ganska lungt men jag fick till ett par riktigt bra skänkelvikningar!  :D Iiiihhh HAPPY! Han flyttade jättefint med baken! Han brukar ha ganska svårt för det, men övning ger färdighet! Right? 
.
Cogge red jag med Johanna och Lollo. Vi red först på gräsrakan och sen upp en liten bit mot gillinge och sen tillbaka på gräsrakan. Han var ganska pigg men lyssnade iaf bra. Mot slutet lossnade han och gick faktiskt ganska fint! Det är ett bra jobb Louise har gjort med honom och klara som har fortsatt att jobba med honom. Ni är jätteduktiga tjejer! Cogge fick en liten dush sen när vi kom hem, sen såg han faktiskt ganska nöjd ut när han gick iväg i hagen. 
.
Nu ska jag blogg lite tror jag! :) 
 

Kommentarer
Postat av: Lowa

F*n vilken fin bild <3

2012-08-04 @ 22:24:16
URL: http://girltimee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0