Regn, Åska och Blixtrar!

Åh nu Åskar och blixtrar det jättemycket! Regnar gör det också. Oj nu slutade det regna. Hahaha konstigt väder!
Aja nu ska jag sluta tjata om vädret och istället berätta om dagen.
Idag åkte jag till stallet vid tolv ungefär och då red jag ut med Lollo/Paky, Johanna/Cropper, Petra/Alfons, Matilda/Diesel och Sara/Scotty. Och så red ju jag Terry så klart. ;) Vi red till höger och hoppade teränhindrerna lite. Kul säger jag bara! :D 
Sen när vi kom tillbaka till stallet så smörjde jag och fixade allting och sen kom mamma och hämtade mig. Nu har  jag bakat och vi har ätit middag. 
Imorn är det skola... Blää! Men sen är det ridlektion och det är kul! Hehe
Jag vet inte riktigt om det är bra eller dåligt att ridlektionerna börjar. För det är såå roligt att ha dem som sina egna men det är ändå kul att rida lektion. Hmm... Svårt!
Aja vi hörs! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0