Sista dagen på sommarlovet...

Halloj!
Just nu så tassar jag runt i mjukisbyxor och ett linne. Men det ska ändras på senare idag för då ska jag sticka till stallet. Fatta det är sista dagen på sommarlovet... Oh det känns som att det har gått jättefort! 
Det var två saker som var det BÄSTA på hela sommaren, New York/Usa och ridlägret. New York var så jäkla coolt! Alla måste åka dit någon gång! Om man inte har varit där så förstår man inte hur cool stad det igentligen är! Sen bilade ju vi från NY till Erie där våra kusiner bor. och det var ju riktigt kul det också! Åh vill tillbaka nuuuu. Saknar det som jag vet inte vad..
Sen ridlägret var ju riktigt, riktigt kul! Vi var ett sånt bra gäng och det var bara superhärligt. Och det som gjorde det ännu roligare var att det gick sååå himla bra i dressyren för mig. Terry var riktigt duktig! 
 
©Caroline-Hahaha
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0