Skogstur

Idag började ju jag skolan och det gick bra och det bra roligt att träffa alla kompisar igen. Sen gjorde vi lite saker i klassrummet och så och sen slutade vi. Då åkte jag hem och sen till stallet. :)
Väl i stallet så tog jag in Terry, borstade, fixade och allt sånt där. Idag var han på ett mys-humör! Det gillas STORT! 
Sen tog jag en lite skogstur, det mysigt och det var ännu mysigare att prata lite med Terry när vi var ute.♥ Jag vet att han inte svarar men det är ändå så skönt att prata med honom. Ibland är det skönare när någon inte svarar.
Aja sen kom jag tillbaka till stallet och fixade allt som skulle fixas, och nu sitter jag är vid min dator och ska snart äta middag. 
Vi hörs!
 
©Caroline-Älskar bilden!♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0