Tisdag

He! Nu är jag i skolan. Men jag tänkte berätta om gårdagen. Då var jag först i skolan och sen åkte jag till stallet direkt efter skolan. Då började jag med att ha en liten minijul med Sara och Ebba. Sara ska ju åka bort över jul så då fick jag och Ebba presenter av henne och vi gav till henne. Åh så himla glad över den! Tack Sara! <3 
Sen red jag ut med Lollo/paky, och jag red Poppe. Han var jättefin! Han var lite väl springig i början, men på slutet gick det kanoners.
Efter att jag fixat Poppe och smörjt han saker så borstade jag terry och slängde på tränset och red lite barbacka på volten med Ebba/Larry. Vi busade lite:D hihi 
 
Japp det var gårdagen. Idag slutar jag 20 över 3 så jag tror inte jag hinner till stallet idag. Men imorn ska jag dit. Jag får se om jag rider Poppe då också. Men jag ska iaf rida Terry.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0