HELG!

Hejhej, idag slutade jag tidigt, 14.00. Nu sitter jag på pappas jobb och snart ska jag ha utvecklingsamtal, suck. Jag skulle ju gått till stallet med Lovisa innan jag visste att jag hade utvecklingssamtal, jag är väldigt glömsk som de flersta nog redan har märkt.. Så de var ju lite tråkigt. Men efter de så ska vi hämta Tove hemma hos farmor & farfar. Efter de så åker vi hem för att snabbt byta om och gå till stallet, pyjamasparty. Alla som kommer får hålla för öronen, jag kommer skratta som en idiot, de kan jag slå vad om,Tur att vännerna också är väldigt skrattiga! Jag kommer uppdatera rätt bra under tiden när jag är här. Ungefär 1,5 timme till (: Skriv en kommentar och säg vad jag ska blogga om vettja! ha de bäst, kram!


Right now, hahah x)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0