Lång som en skyskrapa, helt enkelt..

Jo, dehär med att växa och bli äldre, nu är jag 1.58. Hög som en skyskrapa. Min största önskan nu är att jag kunde skära av mina ben.. Jag kommer ju växa ur Colgun jättefort! När jag började rida "på riktigt" alltså tävla och så, var allt helt underbart. Men de hann bara hålla på i ungeför ett halvår innan jag växte ur shetlansponnysarna. Och nu har jag fäst mig vid en ny ponny, Colgun. Jag har tävlat honom i galopp och i galopp gäller de och vara kort. De som rider fullbloden, jockeysarna, de rider de största hästarna, och är betydligt kortare än mig. Och jag rider de näst minsta hästarna, mhm. Ni fattar. Och nu har jag tre år & tävla på Colgun, men jag kommer säkert bara kunna rida honom tills efter sommaren om jag forsätter växa såhär snabbt. Sen i somras har jag växt sju hela centimeter. De är rätt sjukt. Jag vill vara kort. Jag känner mig stor och tjock.. Människor kommer och säger;

-Klara du kan ju helt klart bli modell när du blir stor! Du är så lång, stark och vacker.


Jo, tack. Men de känns sådär faktiskt.


Jag ville bara skriva av mig lite, är de någon som har en liknande känsla?


Skulle inte tacka nej till att vara så här liten igen.


Kommentarer
Postat av: Jane <33

Jag är 1.60,5 cm och jag tycker inte du är för lång! <3

2012-02-27 @ 20:46:38
URL: http://ccanter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0