Matte proffset! Eller?

©Klara-Finis!♥
Nu har jag varit duktig och räknat typ två sidor i matteboken. Eller jag typ en och en halv.... hahaha men det måste ju låta som att jag är värsta proffset! ;)
Aja nu har jag räknat ut att jag kommer vara i kapp om jag räknar bra på mattelektionen imorn och på fredag. Ja nu har ni fått veta lite om mina matte kunskaper. Jag brukar tycka att matte är väldigt roligt men när jag inte fattar så suger det. Haha om jag inte är bra på något så tycker inte jag att det är roligt. Så är jag. Fast om det är något som jag verkligen vill så tycker jag det är kul även fast jag SUGER på det. Haha skumt!

Sankar mit hjärta. Men på sportlåvet så kan jag rida honom varje dag och det blir bääääst!♥

Men nu ska jag sluta tjata och göra lite tidsinställda.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0