Sääääämst uppdatering!

©Pappa- Miss u so much!♥
Heej!:D
Idag har jag varit i skolan som alla andra vanliga barn. Mitt iphoto har fixat sig! Yes! Super glad! Men vissa bilder försvann men det gör inte så mycket. I skolan så skrev vi nationella prov, det var ganska enkelt. Vi ska göra det på fredag också och imorn har vi matteprov. Haha så nu har ni fått veta lite om det. Var underbart att rida i söndags bara att det var liiiite kallt. Men det underbara var att jag fick rida! (Jag hade inte ridit på två veckor!!!!!) OMG! Haha så är det när man är sjuk. Jaja nu är jag frisk så det är goodi GOOD! ;) PÅ fredag blir det stallet och mysa med Terry. Funderar att rida ut barbacka om det finns någon som vill följa med. På söndag ska vi i USEK på US-kurs. Ska bli spännande att lära sig lite nya saker och så. Japp detta är det jag har att säga nu, men vi får hoppas att blogg suget kommer upp på 100%!!! Men nu är det på typ 30% så kanske bloggar lite. Blogg suget kanske ökar nu för jag har fått lite nya bilder till min dator av pappa från ett USB. (Han hade dem bilderna på sin dator.) Oj, oj nu blev det här inlägget långt! Men nu vet ni iaf hur det är med mig.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0