Dåligt av mig.


©Sara

Hej, förlåt för superdålig uppdatering från min sida, men de ska vi ändra på! ((:
Jag har inte haft orken helt enkelt, men nu är jag i gång igen!
Vad ska ni göra idag då?
Själv ska jag till stallet med Elvria och mysa, tror vi ska tolka om de går bra! Skulle verkligen vara väldigt supermysigt! Hahaha, jag failade lite bara.

- Oh, shit! Jag ska vara i stallet om 4 minuter!
*Ser Elvira logga in på skype, ringer henne*
- Är du fortfarande hemma?
- Ehm, de var väl klockan 12 vi skulle ses i stallet?
- Jaa?
- De är om en timme Klara..


Haha, jag är väldigt klantig :P


Kommentarer
Postat av: william

fin header:D



Och vad tycker du om mina "Cute Teddy Bear" Modell bilder som jag har tagit på min vän:D?

2012-01-22 @ 11:43:11
URL: http://cookieboy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0