Aj Lav Jo Tileo ♥

Vi sitter i bilen 2½ timme. När man nästan är framme ser man en liten brun shetlandsponny med en liten tjej på sig. Hela min kropp fylldes av lycka, kommer glädjetårar direkt. Sen åker vi vidare, han skulle på en liten promenad. När vi har parkerat kommer dendär busponnyn i fullt sken, utan ryttare.. Han var exakt likadan som innan. Hah, jag kunde verkligen inte sluta le. Sen åkte vi ut och körde, väldigt pigg på hemvägen, seg på ditvägen ♥ Sen åt vi glass, gosade massor med min björn. Lite tårar också :') Jag älskar honom så de inte finns, jag älskar honom för mycket!

©Linda

Tack Sanna, Matilda och hela familjen Svedberg!
Och tack för sjutsen Linda!


Kommentarer
Postat av: Ebba <3

Naaw!

Så söta tsm! <3

2012-01-14 @ 22:32:36
URL: http://ponimupparna.blogg.se/
Postat av: Daniela

Åhh, vilken sötis!

Vad e det för ras?:D

2012-01-16 @ 20:30:16
URL: http://powerpony.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0