Ojj, jag trodde jag var en tröttmössa!

Jag vaknade klockan kvart över tre på natten, vaknade av att Olivia kloade i mattan. Efter de hoppade hon upp i min säng, vi satt och pratade ett tag, hah. Sen läste jag typ 5-6 tidningar och sen var klockan fyra. Hehe, de var lite jobbigt för Olivia är såå varm! Sen kom pappa upp, jag frågade om jag FICK vara vaken, de fick jag, haha. Sen slog jag in lite paket som Sara & Lovisa ska få idag, jag äger på de.. eller inte. Sen fastnade jag vid datorn, fast jag har ingenting att göra. Jag kommer nog blogga lite, juste. Lovisa skulle ju ringa och väcka mig, behövs inte längre, men mysigt ändå! Dagen idag kommer somsagt vara underbar, ser verkligen fram emot den kommande dagen, haha ;)
Ses!

© - Dedär kommer jag ihåg, knasponnys säger jag bara ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0