Skum dröm!

©Mamma
Halloj!
Forfarande sjuk. Har feber:( Jag ska berätta vad jag drömde i natt. (haha)
Jag drömde att jag var i stallet och hade ridit Terry och när jag hade släppt ut honom och var påväg från hagen såg jag någon som longerade på ridbanan. Så jag gick dit och kollade vem det var. (Kom ihåg att det här är en dröm!) Då var det Fanny som longerade Falko! Och jag satte mig ner på marken och typ började storgråta, för att jag var så glad. (Fortfarande en dröm!) Och sen fick jag rida ut på Falko, och Fanny följde med på Moritz.
.
Japp det var drömmen! ;) Men ridskolan som Falko stog på har sålt honom och sen har han sålts vidare. Det vet jag iaf... ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0