14/7 Lördag -12

Idag har jag varit med Elin i stallet. Först så fotade jag henne lite när hon red Tink. Sen tog vi in Terry och borstade honom ganska länge. Sen gick vi en tur med honom och Elin fotade mig och Terry. Sen kom vi tillbaka och borstade lite mer och släppte ut honom. Och då tog jag och Elin en lite fika. (HAHAHAHA!) Och sen smörjde vi Terry sadel. 
Det var min dag det än så länge, det kommer komma en bildbomb senare ikväll och sen kommer jag att sätta några bildbomber på tidsinställt när jag är borta. 
Åh jag måste börja packa! Vi åker på måndag. Så jag det blir väl det jag syselsätter mig med nu, senare ska vi på middag hemma hos mormor och morfar. 
Men ni får ha det bra så hörs vi!
 
Bild från idag. Foto: Elin
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0