Hej alla människor

Förlåt för att jag inte har bloggat, hehe de går lite fram och tillbaka med blogghumöret :s Nu är jag på landet, åker hem i övermorgon och så ska jag träffa Ebba som jag inte träffat på 4 veckor :o Om 12 dagar åker jag och Ebba till London, ska bli sjuuuukt kul! Och så ska vi till göteborg om 6 dagar och för Grållan, våran galopphäst ska starta. Vi ska självklart gå på Liseberg också! :) Ebba och jag har massa roligt framför oss, om 2 veckor är det ridläger, ni kan inte fatta hur taggad jag är! Vecka efter, vecka 33 så är det galoppläger, snacka om att jag kommer vara trött! Juste, jag har även varit på Lovisas landställe på Justerö 3 dagar, shit vad underbart det var där! Familjen hammarström är bara för grym :) Ni kanske får lite bilder då och då, eller lite småinlägg ❤ kram


Kommentarer
Postat av: Lowa

Näe, jag vill med till London!! Fan vad fuskigt! Men kul för er :) Shiit fin bild dessutom!

2012-07-23 @ 11:44:06
URL: http://girltimee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0