Lite info om dagen.

Idag red jag ut med Klara, hon red Freddie och jag red Poppe. Härligt, härligt! Vi red till höger och Poppe var lite bråkig i början men sen lyssnade han jättebra och blev superfin! Han verkade vara lite besvärad av flugorna också. 
Efter stallet så skulle jag och mamma titta på hjälm men vi hittade inte riktigt någon så vi ska åka tillbaka på torsdag. :) Jag tror att det lutar åt den här:
 
 
På måndag åker jag till USA! TAGGA! Men ska vara där i nästan tre veckor så kommer sakna alla kompisar och Terry.♥ Men sen när jag kommer hem är det ridläger! Tagga galet jao! :D 
 
Nu ska jag nog blogga lite så det kommer nog komma några tidsinställda under tiden jag är borta. :)
 
 

Kommentarer
Postat av: Clara - TopElite

Önskar dig en fin kväll! Kika gärna in på min blogg också, du kommer inte ångra dig! ;-)
Kram

2012-07-10 @ 22:44:56
URL: http://topelite.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0