Stallet hela dagarna!

Heej!
Tyvär så hinner inte jag uppdatera så bra nu eftersom jag är i stallet hela dagarna. Men idag så red jag ut med Klara/Cogge, Sara/Sisco och Elin/Spirit. Det var jättemysigt och ponnyn var duktig! Sen städade jag klart i Terry box och sen städade jag och Klara Cogges box. Imorn tror jag att jag skulle rida Poppe om inte sara ska det och så ska jag rida Terry. På mondag ska jag också rida poppe sen får vi se hur det blir på tisdag. :) 
Nu tittar jag på TV med familjen så vi kanske hörs imorn på morgonen. 
 
©Matilda Hassner
 
Puss!
 

Kommentarer
Postat av: Matilda

Hejsan !

Har "Dagens Blogg" på min blogg. Det enda du behöver göra är att kommentera att du är med och din blogg adress. Klicka bara på denna länken för att komma direkt till inlägget: http://ponnypluttarnas.blogg.se/2012/july/dagens-blogg-1-2.html#comment

2012-07-09 @ 07:09:54
URL: http://ponnypluttarnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0