Svar!

 Isa: Vad är det godaste som finns? :)
Bubbliz... :D
.
Caroline: Vad fick dig att börja rida?
Vad får dig att fortsätta?
Hur länge har du vart skötare på Terry?
Varför passar du och Terry så bra ihop? Ni är typ bästa paret! :D ♥
Vad vill du bli när du blir stor?
Innehåller din framtid hästar?
Jag vet inte riktigt men det var väl för att min mamma rider och när jag börade så red även min storebror. Så det har alltid funnits i familjen. 
Det är nog för att det är så speciella djur och jag älskar verkligen hästar och ridning. Terry♥
Nu har jag varit skötare på Terry i över ett år. :D
Haha ja det kan jag inte riktigt svara på. ;) BTW Tack! 
Jag har inte tänkt så mycket på vad jag vill bli när jag blir stor. Det kommer väl senare.
Oja! Kanske inte som jobb men iaf på fritiden.
 
.
Sandra: 1. Vad ska ni göra i USA? :D
2. Om du var tvungen att göra dip dye (i håret), vilken färg skulle det vara?<3
3. Hur ser en typisk sommaroutfit som DU brukar ha?:)
4. Favorit klädaffär?
5. Gillar du mjölk? :S bläääh
FEM SNABBA (standaaaaaard à la Sandra) Sprite/Pommac Skinka/Ost Häst/Katt Fotboll/Bandy Jogga/Slappa Snälla svara videoinlägg <3333
1. SHOPPA! HAHA  vi ska var i NY i några dagar och sen hem till våra kusiner som bor typ fem timmar bort från NY och vara där i två veckor. Men ni kommer nog få lite update från när jag är borta men kan inte lova något. 
2. Röööd!
3. Ett par jeansshorts och ett snyggt linne till. Simple and soft! 
4. Gina, Desigual
5. NEJ! USH!

Sprite
/Pommac
Skinka/Ost
Häst/Katt
Fotboll/Bandy
Jogga/Slappa Känner mig mycket stoltare över mig själv då! ;)
.
Jane: Bästa med Terry?
Bästa med att blogga?
sämsta med att blogga?
Favorit häst av c-ponny?
Hoppning eller dressyr, varför?
Han är så speciell, det finns liksom ingen ponny/häst som är som honom. Och sen är han ju ganska gossig när han är på det humöret. Me likes! 
Vet inte riktigt, det är nog att man kan nå ut till en lite grupp människor. (Iaf i den här bloggen) Liksom att dem läser vad jag skriver här. 
Att man känner ganks amycket press. 
Diesel
Hoppning, jag tycker att det är roligare för det är mer fart och jag älskar känslan när man flyger över hindret! Men dressyr kommer inte långt efter! Haha jag har börjat gilla dressyr mer och mer! 
©Matilda Hassner
.
Isa: * Vad vill du bli när du blir "stor"?
* Har du /har haft några husdjur? :)
Se svar ovan. :)
Ja, jag har en katt just nu. "Världens snällaste perser!"♥
©Elvira
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Isa

Åh! Mina kussar bor oxå en timme från NY :D Vad heter stället där dinma bor? Mina bor i piscataway :)

Svar: Dem bor typ fem timmar bort från NY. Det heter Erie. ;)
elviraklara.blogg.se

2012-07-15 @ 15:24:56
URL: http://ISabellellinor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0