Hemma från en lång dag

©Ebba-Iiiiii är i behov av nya bilder nu!! Någon som ställer upp? Och har någon bilder på mig och Disel får man JÄTTEGÄRNA skicka dem till mig!!
NU är jag hemma efter att ha varit i skolan och stallet. Sen jag kom hem har jag hunnit dusha, äta, plugga och göra det här blogginlägget.
Idag när jag red igen så var det hurri-skurri som stog på shemat. Superkul! Terry var med och han tyckte också det var superkul! Han bockade lite och var jättesöt. Ska bli kul att rida honom lite ordentligt imorgon så att jag verkligen får känna på honom, om ni förstår hur jag menar?
Jag åker direkt till stallet från skolan imorgon för vi slutar tidigt! Tjiho!
Men nu ska jag titta på TV så vi hörs imorn!
Besos!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0