Måndagsridning


©Klara

Hejhej, förlåt för dålig uppdatering, har verkligen inte orkat, mitt blogghumör ligger på noll. I förrigår var de ridning, älska. Jag hade Charlie, finaste Charlie. Vi hade ju gymnastikhoppning somsagt och de gick superbra, är så glad att man kan rida ordentligt nu. Vi hoppsade lite bara, han var sjukt glad & pigg, trodde inte jag att han skulle vara jag trodde han skulle vara lite seg. Men han ville bara springa mer och mer! (: I slutet så hoppade vi en liten studs och på slutet så satte Ulrika upp en liten oxer på ca 75 cm, åh, blir helt glad av att hoppa! :D

Nu ska jag fortsätta uppdatera lite, sitter och skypar med Vincent på pappas jobb.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0