3 Maj 2012

©Elvira-Idag blir det till att åka till den här sötingen!
Halloj!
Idag ska jag åka till Chanell med Sacha och mamma. Jag har med mig film/foto kamera, så det kommer grejjer sen. ;) Imorgon är det fredag och sen lördag och på söndag klockan halv åtta åker de hem. Amagad vad skönt! Haha nej men hon är rolig, men man blir ju lite trött ibland. Imorn blir det inget stall för vi ska ha något avfärdsdisko för spanjorerna i skolan. Men om någon i stallet ser det här! Typ Jane, Klara, Sara, Lovisa, Ebba? Någon? Om ni ser det här så får ni GÄRNA pussa på min älskling och säga att jag saknar honom.♥
Besos!

Kommentarer
Postat av: Ebba Amoudruz

Jag gör det imorgon ! :D <3

2012-05-03 @ 18:50:26
URL: http://ebbaamoudruz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0