Charlie

Godmorgon, nu tar vi dethär inlägget lite snabbt.

Igår på ridlektionen red jag finaste Charlie. Vi red ju dressyr, det brukar gå uselt & jag rider som en kratta i dressyren, men igår gick det helt okej. Jag red med ett sånt där "perfect sits-band". det funkade verkligen super, det var INTE skönt kan jag säga er men det gick. Jag har en tendens att ta ut armbågarna, ja det kan ni ju se på filmer osv. Han var väldigt stel i början och det kände som om det skulle gå skitdåligt för at jag spände mig massor och så. Men sen bara , poff så fick jah en bra handställning, ja blev avslappnad och så gick det som en dans. I slutet gick han faktiskt jättefint, hahha, knasigt, jag är ju motsatsen till dressyr typ..

aja, detta blev ett sjukt tråkigt & ointressant inlägg så nu får jag ta och sluta.

kram




Kommentarer
Postat av: Ebba

Gud vad du är snygg, kvinna !!! :O

2012-05-08 @ 12:14:56
URL: http://ebbaamoudruz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0