En härlig fredag!

-Sööööt!-

Hej!
Nu har jag varit hemma ett tag, ätit middag och nu är jag supertrött. Idag var det som Klara sagt, hästskötartunering. Det var jättekul! Jag var inte med i själva tävlingen då eftersom jag är med i USEK, men jag tycker det var jättekul iaf. Sen när det var klart så körde jag lite frihetsdressyr med Terry. Han var jätteduktig idag! :D Men på slutet så ville han mest gå till gräset och äta.
Ebba fotade när jag körde, och hon sa att hon skulle skicka bilderna till mig. Så då får ni något nytt att titta på sen.
Nu ska jag nog ha lite fredagsmys med familjen. Kommer säkert somna i soffan.... Haha är SJUKT trött!

Kommentarer
Postat av: Sara

Ja hästskötartuneringen var kalasrolig, bra jobbat ni i USEK!

2012-05-11 @ 23:23:08
URL: http://ccanter.blogg.se/
Postat av: fanny & Filippa-hästblogg

Söt bild!

2012-05-13 @ 08:21:48
URL: http://syrrornaenstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0