España!

Haha hejhej! Just nu ar jag hemma hos Vicky som den tjejen heter som jag bor hos. Hon och hennes fereldrar (Jag vet att det inte stavas sa men jag moste for jag har inte de svenska bokstaverna) Imorgon ska vi till ett shoppingcenter! :D Kul! Idag nar vi kom hem fron skolan var jag lite trott. Men sen pratade jag med min mamma och nu kanns det lite battre. Sen ar alla har jattesnalla! <3 So nu har ni fott lite info om hur jag har det. Juste idag var vi i skolan fran klockan halvt tio till halv sex. Det ar typ en vanlig skoldag for dem. Gud vad jag var trott efter det! Och igar gick jag upp kvart i fyra for att vara pa arlanda klockan fem. Sen akte jag flyg i tre timmar typ, sen var vi i barcelona i typ 2 timmar kanske. Sen akte vi en buss till Zargoza dar de bor och den bussen tog fyra timmar! Fast jag sov lite pa bussen. So nu tror jag att vi ska ata middag (de ater middag typ nio har!) Sa vi hors nan mer gong!


©Sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0