Fredagen 18/5 -12

©Ebba-Bjuuuuuder...
Halloj, uppdateringen från min sida har ju inte varit den bästa...
Men idag ska jag till hstallet på förmiddagen/vid lunch. Sen klockan 5 är det dags för hoppträning. Efter hoppträningen åker jag direkt till mina kusiner, där ska jag och Alvin vara barnvakter. Myyys!
Igår på shettisagillityn gick det jättebra! Superstålt över Max! Tyvär blev det ingen placering, men NÖJD ändå.
När det var slut så fixade dem i styrelsen klart och det som är bra med att ha en mamma som är med i styrelsen är att man får gratis kaaaakor när allt är slut!! :D Ah sen åkte jag och mamma till TäbyC och köpte lite saker till min spanienresa. IIII inte långt kvar nu!! PIRRIGT! Kommer verkligen sakna ALLA!
Besos!

Kommentarer
Postat av: Sara

Haha terry GIRAAAAAFFF :d

2012-05-19 @ 18:30:35
URL: http://ccanter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0