hemkommen


©Lovisa

hejhej, nu har jag nyss kommit hem från stallet / hästskötartuneringen.
idag efter skolan så tog jag tåget till Lovisa och så mötte hon mig på perrongen, efter det gick vi hem till henne, var där en liten stund, vidare till statoil och köpte glass och sen hem till mig och hos mig var vi ett ganska bra tag, kanske 2 timmar. Jag var lite klantig och hade sönder en "tallrik" också, typiskt mig.. När vi kom till stallet tog vi in Sigge för att jag skulle hjälpa henne och borsta honom. Men det han jag inte så länge innan hästskötartuneringen började. Hon han inte vara i stallet på länge för att hon skulle åka och spela fotboll. asmysigt! ♥

på hästskötartuneringen hade jag Colgun och var med Frida. Först så var det rykttävling, vi hade 15 minuter på oss och jag trodde verkligen inte vi skulle hinna, men det gjorde vi! Jag tror det gick ganska bra. Sen var det frisyrtävling och det fick vi bäst poäng på. Efter det så var det ståstillatävling, alltså den som kan så stilla längst & så tar de tid. Frida började och då gick det jättebra. Vi hade gjort en fläta i svansen som vi verkligen inte skulle gjort, han hatade den och bara stog och viftade hela tiden. Sen var det min tur och han typ somnade, hah, gulle.

Update kommer!


Kommentarer
Postat av: Sara

HÄRLIGT :D

2012-05-11 @ 23:23:27
URL: http://ccanter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0